Deklaracja dostępności - Komenda Powiatowa Policji w Żaganiu

Biuletyn Informacji Publicznej

Deklaracja dostępności

Deklaracja dostępności

Deklaracja dostępności strony podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz dostępności architektonicznej Komendy Powiatowej Policji w Żaganiu

Komenda Powiatowa Policji w Żaganiu zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony bip.zagan.kpp.policja.gov.pl.

Data publikacji strony internetowej: 29 października 2009 r. Data ostatniej istotnej aktualizacji: 24 września 2020 r.

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Niezgodność z załącznikiem

  • Pomimo starań redaktorów serwisu, niektóre dokumenty opublikowane na stronie są niedostępne, ponieważ:
    • pochodzą z różnych źródeł,
    • są bardzo obszerne, a ich wytworzenie odbywało się w kilku komórkach organizacyjnych, co uniemożliwiało wpływ na ich docelową treść oraz kształt,
    • opublikowane zostały w oparciu o zasady przyjęte w innej instytucji.
  • Nie wszystkie linki mają prawidłowo określony cel.
  • Nie wszystkie zdjęcia / grafiki mają prawidłowe opisy alternatywne.
  • Nie wszystkie tabele mają odpowiednio oznaczone nagłówki i tytuły.
  • Nie wszystkie pliki do pobrania są dostępne cyfrowo lub posiadają wersje alternatywne.
  • Ze względu na ograniczenia serwisu nie wszystkie elementy treści mogą być oznaczone znacznikiem lang.
  • Ze względu na ograniczenia serwisu system oceny treści nie jest dostępny.
  • Aplikacje typu "wirtualny spacer" nie są dostępne.

Treści nieobjęte przepisami

  • Treści opublikowane przed 23 września 2018 roku nie są dostępne cyfrowo.
  • Na stronie mogą być zamieszczone treści, które nie zostały przez nas ani na naszą rzecz wytworzone.
  • Mapy są wyłączone z obowiązku zapewnienia dostępności

Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja

  • Data sporządzenia deklaracji: 22 września 2020 roku
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji: 31 marca 2025 roku

Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2. (docx, 0,12MB).

Skróty klawiszowe

Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Koordynatorem dostępności w Komendzie Powiatowej Policji w Żaganiu jest podkomisarz Arkadiusz Szlachetko Specjalista Jednoosobowego Stanowiska do Spraw Prasowo - Informacyjnych. Kontakt z koordynatorem możliwy jest. - mejlowo arkadiusz.szlachetko@go.policja.gov.pl lub telefonicznie 47 79 372 27.

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do podkomisarza Arkadiusza Szlachetko- mejlowo arkadiusz.szlachetko@go.policja.gov.pl lub telefonicznie 47 79 372 27.

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.

Pliki do pobrania

Metryczka

Data publikacji : 24.09.2020
Data modyfikacji : 07.04.2025
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Powiatowa Policji w Żaganiu
Osoba udostępniająca informację:
Aleksandra Jaszczuk
Osoba modyfikująca informację:
Arkadiusz Szlachetko
do góry