Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności strony podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz dostępności architektonicznej Komendy Powiatowej Policji w Żaganiu
Komenda Powiatowa Policji w Żaganiu zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony bip.zagan.kpp.policja.gov.pl.
Data publikacji strony internetowej: 29 października 2009 r. Data ostatniej istotnej aktualizacji: 24 września 2020 r.
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
Niezgodność z załącznikiem
- Pomimo starań redaktorów serwisu, niektóre dokumenty opublikowane na stronie są niedostępne, ponieważ:
- pochodzą z różnych źródeł,
- są bardzo obszerne, a ich wytworzenie odbywało się w kilku komórkach organizacyjnych, co uniemożliwiało wpływ na ich docelową treść oraz kształt,
- opublikowane zostały w oparciu o zasady przyjęte w innej instytucji.
- Nie wszystkie linki mają prawidłowo określony cel.
- Nie wszystkie zdjęcia / grafiki mają prawidłowe opisy alternatywne.
- Nie wszystkie tabele mają odpowiednio oznaczone nagłówki i tytuły.
- Nie wszystkie pliki do pobrania są dostępne cyfrowo lub posiadają wersje alternatywne.
- Ze względu na ograniczenia serwisu nie wszystkie elementy treści mogą być oznaczone znacznikiem lang.
- Ze względu na ograniczenia serwisu system oceny treści nie jest dostępny.
- Aplikacje typu "wirtualny spacer" nie są dostępne.
Treści nieobjęte przepisami
- Treści opublikowane przed 23 września 2018 roku nie są dostępne cyfrowo.
- Na stronie mogą być zamieszczone treści, które nie zostały przez nas ani na naszą rzecz wytworzone.
- Mapy są wyłączone z obowiązku zapewnienia dostępności
Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja
- Data sporządzenia deklaracji: 22 września 2020 roku
- Data ostatniego przeglądu deklaracji: 31 marca 2025 roku
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2. (docx, 0,12MB).
Skróty klawiszowe
Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Koordynatorem dostępności w Komendzie Powiatowej Policji w Żaganiu jest podkomisarz Arkadiusz Szlachetko Specjalista Jednoosobowego Stanowiska do Spraw Prasowo - Informacyjnych. Kontakt z koordynatorem możliwy jest. - mejlowo arkadiusz.szlachetko@go.policja.gov.pl lub telefonicznie 47 79 372 27.
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do podkomisarza Arkadiusza Szlachetko- mejlowo arkadiusz.szlachetko@go.policja.gov.pl lub telefonicznie 47 79 372 27.
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:
- nadkomisarz Bartosz Dzięgielowski— Komendant Powiatowy Policji w Żaganiu,
- Adres: ul. Nowogródzka 1, 68-100 Żagań,
- mejl: sekretariat.kpp_zagan@go.policja.gov.pl.
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.
Pliki do pobrania
-
Plan działania Komendy Powiatowej Policji w Żaganiu na rzecz poprawy dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami na lata 2020-2024
Data publikacji 15.10.2020 14:00(pdf 440.9 KB)
-
Data publikacji 06.04.2021 13:11(pdf 63.8 KB)
-
Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego KPP w Żaganiu
Data publikacji 30.03.2025 10:10(pdf 81.87 KB)
-
Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego KP w Szprotawie
Data publikacji 30.03.2025 10:10(pdf 81.72 KB)
-
Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego KP w Iłowej
Data publikacji 30.03.2025 10:10(pdf 81.71 KB)